Pokud se vyskytl problém při doručení vaší zásilky, podívejte se jak řešit problémy při doručení.
Jak postupovat při reklamaci?
- Vyplňte "Reklamační list", který jste obdrželi v obálce spolu se zbožím.
- Připojte originální fakturu spolu se záručním listem (pokud byl součástí dodávky, v opačném případě jej nahrazuje faktura) a reklamované zboží.
- Vše osobně doneste na adresu provozovny: SALEX trade spol. s r.o., Vídeňská 99, 635 00 Brno (Provozní doba: Po - Pá 08:00 - 10:00 a 16:00 - 18:00).
- Nebo, pokud celková hmotnost zboží nepřesahuje 30 Kg, vše dobře zabalte, nalepte přiloženou samolepku „Obchodní balík - odpovědní zásilka“ s vypsanou vaší adresou a podejte na poště.
- Dopravu reklamace k nám máte ZDARMA, zaplatíme ji za vás.
Při vrácení zboží o celkové hmotnosti nad 30 Kg nás nejprve kontaktujte na tel.: +420 732 312 779. V tomto případě postupujeme individuálně a to z důvodu dopravy.
Po obdržení zboží vás budeme informovat o způsobu řešení reklamace a to formou, kterou jste uvedli v reklamačním listu. Uvědomujeme si nepříjemnost reklamačního procesu, a proto se budeme snažit reklamaci vyřídit co nejrychleji, nejdéle však do 30-ti dnů od jejího uplatnění.
Vždy přiložte vyplněný Reklamační list. (pdf, 470 Kb)
Pokud vám odpovědní zásilku Česká pošta nebude chtít převzít, kontaktujte nás na tel.: +420 732 312 779, a my sjednáme nápravu.
Je dobré vědět
- Záruční doba běží od převzetí zboží, pokud není uvedeno jinak v záručním listě.
- Servisní technik testuje zboží pouze na závady uvedené zákazníkem, proto se snažte být v popisu vady přesní (především se pokuste vyvarovat strohému popisu závady, např. "nefunguje, nejde, apod."). Doporučujeme také uvést telefonní číslo pro případné upřesnění závady.
- V případě reklamace zboží je nutno doložit doklad o nákupu (fakturu).
- Do záruční doby se nepočítá doba od reklamace zboží až do doby, kdy je kupující povinen po skončení záruční opravy zboží převzít.
- Dojde-li k výměně zboží za nové nebo k výměně součástky, na kterou je poskytnuta záruka, začíná běžet záruční doba znovu od začátku, od převzetí nového zboží (příp. od převzetí zboží s novou součástkou).
- Na dárky ke zboží nelze výše uvedené uplatnit.
Veškeré reklamace posuzujeme individuálně. Na případné dotazy vám rádi odpovíme na tel.: +420 732 312 779, nebo na e-mailu info@salexnaradi.cz.